rejestr i archiwum korespondencji
Każda organizacja, mała czy duża wymienia korespondencję z kontrahentami oraz współpracownikami. Prowadzenie rejestru poczty, korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej jest niewątpliwie dobrą praktyką. Sposób i czas przekazania odpowiedniej informacji ma duże znaczenie w prawidłowym wypełnianiu naszych obowiązków. Wiele kluczowych decyzji zależy od odpowiedniej reakcji w stosownym czasie. Wiele zadań zależy od sprawnego obiegu korespondencji.
Dokumenty papierowe i elektroniczne
Rejestr korespondencji
Przydzielanie korespondencji
Książka poczty przychodzącej i wychodzącej
Cyfrowa przestrzeń robocza
Komunikacja wewnętrzna
Wygodne narzędzie, które gwarantuje pracownikom firmy stały dostęp do kluczowych danych i korespondencji:
SZYBKA REALIZACJA - gotowe do użycia moduły, które można szybko wdrożyć.
PORZĄDEK W KORESPONDENCJI - natychmiastowy dostęp do archiwum: otrzymuję, wykonuję i akceptuję zadania.
UŁATWIONY DOSTĘP - możliwość pracy na komputerze, tablecie czy telefonie; dostęp z przeglądarki internetowej.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH - uprawnienia w systemie oraz szyfrowane połączenia SSL lub VPN daje poczucie wysokiej dostępności i bezpieczeństwa.
TERMINOWOŚĆ - planowanie zadań oraz terminów wraz z powiadomieniami do osób decyzyjnych.
Dokumenty papierowe i elektroniczne
Odczyt i kategoryzowanie korespondencji papierowej i elektronicznej e-mail
Wszystkie dane w w jednym miejscu
Sprawy, teczki, akta
Dedykowane formatki dokumentów
Przydzielanie korespondencji
Łatwe udostępnianie dokumentów
Przydzielanie zadań
Powiadomienia dla użytkowników o nowej korespondencji
Obieg korespondencji realizowany w oparciu o szybkie proces
Nadzorowany dostęp
Bezpieczne dokumenty natychmiast do wglądu
Bieżące i archiwalne dane zawsze pod ręką
Płynna dekretacja
Tylko uprawnieni użytkownicy
Zaawansowana ochrona
Zapewnia bezpieczeństwo danych dzięki zgodności z ISO 27001 Certified Data Center
Chroń swoje treści za pomocą najbezpieczniejszej dostępnej 256-bitowej technologii szyfrowania
Aktywuj „Uprawnienia tylko do odczytu” i dodaj cyfrowe znaki wodne, aby zapobiec nieautoryzowanemu pobieraniu, drukowaniu i wyciekom danych
Dostęp do firmowej korespondencji dla pracowników i współpracowników w dowolnym miejscu i czasie.