skróć okres przechowywania dokumentów pracowniczych!
to przemyślana, wdrażana koncepcja, skuteczne rozwiązanie do zarządzania dokumentami i informacjami w firmie zgodnie z ich czasem przechowywania.
* Zgodność z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.
elektroniczna platforma wymiany danych
Extranet & Virtual Data Room (V.D.R) upraszcza zarządzanie transakcjami umożliwiając stronom przeglądanie wrażliwych dokumentów dotyczących danej transakcji w bezpiecznych i poufnych pokojach cyfrowych.
cyfrowa platforma wymiany plików
Dziel się pomysłami, dokumentami biznesowymi ze współpracownikami. Umożliwiaj bezpieczny i aktualny dostęp do dokumentów w dowolnym miejscu i czasie.
rejestr i archiwum korespondencji
Dostęp do firmowej korespondencji dla pracowników i współpracowników w dowolnym miejscu i czasie.
interaktywne formularze dokumentacji samochodowej i ubezpieczeniowej
Scentralizuj informacje i usprawnij współpracę, aby wszyscy Twoi pracownicy (sprzedawcy, mechanicy, agenci i księgowi mogli pracować wydajniej.
eliminacja dokumentów papierowych i interaktywne formularze z klientami
Rozwiązania cyfrowe pomagają klinikom, hotelom i restauracjom usprawnić ich krytyczne operacje biznesowe poprzez eliminację wąskich gardeł do minimum w postaci dokumentów papierowych.